Nobila Casa előnyei:
- 20 év garancia a Nobila Casa márkájú étkészletekre
- Garantáljuk, hogy a www.nobilacasa.hu címen megrendelt termékek sértetlenül érkeznek meg Önhöz, beleértve a kerámia-, porcelán- és üvegtermékeket is. Ha törési sérüléseket tapasztalsz, kicseréljük őket újakra!
A garancia időtartama alatt a fogyasztó jogai a (151/2003 (IX.22) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról) és 1997. évi CLV törvény a fogyasztóvédelemről szerint érvényesek.
Mielőtt a Nobila Casa webáruházból rendelt termékekkel kapcsolatban reklamációt teszel, kérjük, vizsgáld meg a termék állapotát, és győződj meg arról, hogy a hibák nem a nem megfelelő használatból vagy karbantartásból adódnak.
Amennyiben úgy találod, hogy valamelyik megrendelt termék sérülten érkezett, kérünk, lépj kapcsolatba közvetlenül a Mendola Pro S.R.L.-vel, vagy kövesd az alábbi lépéseket, és mi kicseréljük a sérült terméket további költségek nélkül:
1. Lépj a webhelyen a Fiókom menüpontba
2. Lépj a fiókod Visszaküldés szekciójába
3. Hozz létre Új visszaküldési kérelmet
4. Válassz a 3 rendelkezésre álló lehetőség közül (Visszaküldés, Hibás termék, Csere).
5. Válaszd ki a rendelést és a terméket vagy termékeket, amelyekkel probléma van
6. Írj egy megjegyzést, és mondd el nekünk, mi a probléma.
7. Küld el kérésed nekünk a "Kérés létrehozása" gombra kattintva.
Bármely termék cseréje a Mendola Pro S.R.L. és a fogyasztó közötti elfogadható időn belül történik, figyelembe véve a termékek jellegét és azt a célt, amelyre a fogyasztó a termékeket kérte. A termék kicserélésének vagy a pénz visszatérítésének határideje legfeljebb 30 naptári nap attól a naptól számítva, amikor a Mendola Pro S.R.L.-t tájékoztatták a megrendelt termék nem megfelelőségéről, vagy attól a naptól számítva, amikor a terméket a Mendola Pro S.R.L.-nek vagy a cég által az átadási dokumentum alapján kijelölt személynek átadták.
Az olyan sérülésekre, mint a karcolások, ütések vagy a levehető vagy nem levehető elemek törése, amelyekre a vásárláskor nem hívták fel a Mendola Pro S.R.L. figyelmét, a garancia nem terjed ki.
A megrendelt termékekre vonatkozó garancia elveszhet, ha az alábbi feltételek közül egy vagy több teljesül:
- A termék megvásárlásáról szóló eredeti számla hiánya, a garancialevéllel együtt, a kérelem benyújtásakor.
- A termékhez mellékelt tájékoztatóban és használati utasításban meghatározott szállítási, kezelési, telepítési, használati és karbantartási feltételek be nem tartásával.
- Ha a Mendola Pro S.R.L. megállapítja, hogy a kifogásolt hiba nem a gyártó hibájából származik.
- A termék javítását a Mendola Pro S.R.L.-től eltérő jogi személyekre/engedéllyel nem rendelkező cégekre bízza.
- A terméknek a háztartási vagy rendeltetésszerű használaton kívüli használata.
- A termék módosítása vagy feloldása szakképzetlen/jogosulatlan személyek által.