Visszatérítési politika: 30 nap
Általános információk
- Lépja "Fiókom" részbe, és kattintson a "Visszaküldés" gombra, majd az "Új kérelem létrehozása" gombra.
Innen válaszd ki a helyzetedet:
- Visszaküldés - egyszerűen csak vissza szeretnéd küldeni a terméket. A választott fizetési módtól függően a pénzt ugyanazon a csatornán keresztül küldjük vissza.
- " Hibás termék" - a termék sérülten érkezett, és ki szeretnéd cseréltetni. Ebben az esetben kérünk, készíts fényképet a hibáról, és NE küldd el a szilánkokat futárral.
2. Válaszd ki a visszaküldeni kívánt rendelést a listából, majd válaszd ki a visszaküldeni kívánt termék(ek)et.
3. Készítsd elő és csomagold be megfelelően a visszaküldeni kívánt terméket egy kartondobozba, hogy az kibírja a futárszolgálat általi szállítást. "Hibás termék" esetén elegendő a fénykép, és nem szükséges a törött terméket elküldeni.
4. Ha azt szeretnéd, hogy a futár más címre érkezzen, mint ahová a megrendelést kézbesítették, kérjük, töltsd ki a "Megjegyzés, bankszámlaszám és kedvezményezett neve hozzáadása" mezőt és az új címet.
5. Ha a futár nem érkezett meg időben, vagy problémáid adódtak a futárral, kérünk, küldj nekünk egy e-mailt a visszakuldes@nobilacasa.hu címre.
6. Ha a visszaküldést más futárszolgálattal kívánod elküldeni, a szállítási költséget te fedezed.
7. Amint a csomag megérkezik a visszaküldési osztályra, és a visszaküldést elfogadják, 30 munkanapon belül a pénzt visszatérítik.
A termék/készpénz visszaküldésének teljes folyamata körülbelül 14 naptári napot vesz igénybe attól az időponttól számítva, amikor a futár átveszi a visszaküldött terméket.
8. Ha felhasználói fiók nélkül adtál le rendelést, kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot: